Питання та відповіді
Ми підготували відповіді на питання, що часто ставляться
Ми зробили графік роботи максимально зручним для вас, щоб ви могли здійснити заповітну покупку в будь-який момент.
Ми працюємо:
Пн-Пт: 10:00 – 19:00
Сб: 11:00 – 15:00
Нд: вихідний
Оформити замовлення в інтернет магазині ви можете будь-коли, менеджер зв’яжеться з вами в робочий час.
Ми любимо наших клієнтів і завжди намагаємося здивувати чимось приємним:
- ви першими дізнаватиметеся про знижки та вигідні пропозиції
- нашим постійним клієнтам передбачені додаткові знижки
- ви можете формувати списки бажань
- в особистому кабінеті переглядати статус замовлення
Логін для входу (тобто поле, яким система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.
Самостійно забрати ваше замовлення можете за адресою м. Чернігів, проспект Миру 53, офіс 565
Після оплати у вас буде два документи, які підтверджують, що Ви придбали товар у нашому магазині: виписаний нами рахунок-фактура та документ про оплату, який надає банк. У разі перерахування грошей у нас виникає боргове зобов’язання перед Вами. Воно погашається лише після підписання накладної при отриманні товару на складі перевізника або при врученні товару кур’єром.
Отже, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон “Про захист прав споживачів”.
Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки та оплати. Також будуть дійсні акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
Ви можете скасувати замовлення за телефоном: