Питання та відповіді

Ми підготували відповіді на питання, що часто ставляться

Ми зробили графік роботи максимально зручним для вас, щоб ви могли здійснити заповітну покупку в будь-який момент.

Ми працюємо:

Пн-Пт: 10:00 – 19:00
Сб: 11:00 – 15:00
Нд: вихідний

Оформити замовлення в інтернет магазині ви можете будь-коли, менеджер зв’яжеться з вами в робочий час.

Ми любимо наших клієнтів і завжди намагаємося здивувати чимось приємним:

  • ви першими дізнаватиметеся про знижки та вигідні пропозиції
  • нашим постійним клієнтам передбачені додаткові знижки
  • ви можете формувати списки бажань
  • в особистому кабінеті переглядати статус замовлення

Логін для входу (тобто поле, яким система зможе вас розпізнати) є адреса електронної пошти.

Самостійно забрати ваше замовлення можете за адресою м. Чернігів, проспект Миру 53, офіс 565

Після оплати у вас буде два документи, які підтверджують, що Ви придбали товар у нашому магазині: виписаний нами рахунок-фактура та документ про оплату, який надає банк. У разі перерахування грошей у нас виникає боргове зобов’язання перед Вами. Воно погашається лише після підписання накладної при отриманні товару на складі перевізника або при врученні товару кур’єром.

Отже, у Вас є всі важелі впливу на нас: суд, товариство захисту прав споживачів та інші. Також Ваші інтереси захищає закон “Про захист прав споживачів”.

Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки та оплати. Також будуть дійсні акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Ви можете скасувати замовлення за телефоном:

093 906 01 01
097 906 01 01

Кошик
Увійти

Ще немає аккаунту?